lördag 2 januari 2010

Välkommen till min nya blogg!

Ett nytt år med nya möjligheter och nya utmaningar. Varför inte "fira" det med att skapa en ny blogg? En blogg som säkert inte kommer skilja sig från alla andra bloggar som finns, men som kommer vara min blogg, min ventil där jag kan skriva av mig, ha möjlighet att spara minnen och bilder ur mitt liv, men förhoppningsvis också en plats där jag kan ge och få en hel del inspiration och tips när det gäller mina två stora intressen, trädgård och scrapbooking/korttillverkning.

Men mycket kommer nog handla om min vardag som består av mitt liv med min familj som består av min man, mina två barn 12 och 16 år och de nyaste familjemedlemmarna, två goa små katter. En stor del av vårt liv handlar just nu om att driva och få snurr på mitt företag.

Så jag hoppas att ni som hittar in till min blogg och värld, jag hoppas att ni kommer hitta något ni gillar och att jag kan inspirera er och inspireras av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar