onsdag 21 april 2010

Kallt...

Nu har vi riktigt aprilväder, ena stunden sol, nästa regn och igår till och med lite snö! Men de har tydligen lovat riktigt fint väder till helgen, så man får väl hoppas på det.

När man arbetar som jag gör i en liten affär märker man ganska snabbt hur mycket människor påverkas av vädret. Dåligt väder = lite kunder. Bäst är det om det är sol och lite lagom varmt, då vaknar folk till liv och blir sugna på att handla ;0) Så idag har det varit en ganska lugn dag och en hel del tid framför datorn och läsande av bloggar.

Jag är nog ganska mycket periodare både när det gäller att läsa bloggar och att själv skriva. Jag tycker om att blogga, men periodvis tycker jag inte att jag har något intressant att skriva om överhuvudtaget. Mitt liv rullar ju på, men hur intressant är det för andra? Men egentligen skriver jag inte så mycket för andra som för mig själv, tycker det är roligt att gå tillbaka och läsa senare. Fast visst är det roligt om man vet att andra läser och kanske blir inspirerade av det jag skriver... (Nu blev det nog mest svammel känner jag ;0) )

Dagens +

Att man inte är kändis och behöver få sitt privatliv uthängt i media.

Dagens -

Kylan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar